VIRAL.. Ibu-ibu PKL: “Cari yang kriminal, ojo kurang gawean”


[PORTAL-ISLAM.ID]  Di sosial media beredar viral ibu-ibu PKL dengan logat Tegal "kuliahi" para aparat.

"Kayak teroris kita dijaga samene akehe (sebanyak ini)."

"Kalau aku teroris dijaga kayak gini bener, wong kita dagang halal kok."

"Cari tuh yang kriminal-kriminal, ojo kurang gawean (jangan kurang kerjaan)."

Mas-mas PKL menimpali:

"Sing dodol nomer (judi), tlembuk-tlembuk (WTS) akeh nemen (banyak banget), itu yang digusur. Ojo wong dagang sing digusur (jangan PKL yang digusur)."

Ibu-ibu PKL melanjutkan:

"Monggo mau mbangun monggo... tapi rakyatnya dipikirin. Anane (adanya) negara, anane daerah bisa maju, iki kalo masyarakate maju, bisa mangan. Negarane maju, tapi rakyate kaliren (kelaparan)."

"Nek iso mangan aku meneng bae. Sampeyan-sampeyan gajine mau dipotong buat PKL?"

"Wong iki dagang halal, ning negarane dewe, kok masya Allah nemen..."

[Video]