Jubir Al-Qassam Abu Ubaidah: Tiada Keamanan Bagi Zionis Selamanya



Abu Ubaidah Al-Qassami, Jurubicara resmi Brigade Izzuddin Al-Qassam berbicara dalam konferensi pers menanggapi kondisi terkini yang menimpa Al-Aqsha, (14/11/2014). Berikut pernyataan lengkapnya:

Penjajah Zionis pada peperangan yang lalu telah mengalami kekalahan yang telak dan jatuh menanggung kehinaan di tangan para pejuang di Gaza. Dan kini, mereka mencoba untuk mengembalikan wibawa mereka dan membalas dendam dengan membuat kacau di Al-Quds dan saudara kami di Tepi Barat.

Tetapi mereka sesekali tidak akan berjaya, penentangan akan sentiasa wujud dan berpanjangan. Buktinya ada pada pengorbanan (As-Syahid) Muktaz Hijazi, Ibrahim, Abdul Rahman, dan masih banyak lagi selain mereka.

Tiada jalan bagi Zionis untuk mengembalikan wibawa mereka selepas kekalahan pada perang Asfil Ma'kul di Gaza. Mereka berada pada kehinaan yang paling rendah, dengan izin Allah SWT.

Rakyat kami serta para pejuangnya telah berikrar, bahwa tiada keamanan dan tiada kestabilan bagi pihak penjajah di bumi kami, dari segenap pelosok sehinggalah kami berjaya mebebaskan tanah kami ini serta Al-Quds daripada dicemari oleh pihak Zionis.

Abu Ubaidah Al-Qassami,
Jurucakap rasmi Briged Al-Qassam

*sumber: Aman Palestine

http://presentasi.videomotivasi.com/

Baca juga :